هتل های مجلل دبی
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی, امکانات هتل های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: